האם להתאים את האמנות שלי לקהל הצרכנים?

לא אשכח איך לקוחה שלנו סיפרה שביקרה אצל מפיק גדול והוא הציע לה עכשיו לשיר בסגנון יווני, כי זאת האופנה כרגע.. זה לא התאים לה. אמנים מחפשים להתבטא. רק אתמול ישבנו עם לקוחות שסיפרו שלאמנות מהפכנית לוקח את הזמן שלה עד שהיא מתקבלת. חשוב מאוד שאמן ישמור על האמת שלו. האם עם אמת זאת אפשר לקנות במכולת? איננו אומרים ללקוחותינו כיצד ליצור…
לעתים בצפייה במופע נוכל לייעץ להוריד שיר זה או אחר, להתחיל בשיר אחר.. נדע לבחור איזו יצירת אמנות לשלוח לעיתונאים… נגיעות מאוד עדינות, עצות לא מתפרצות.
עם זאת, אם תשאלו אותנו לכלל אצבע- נאמר שאמן שמשקף את רוח התקופה יתקבל טוב יותר על ידי מבקרי האמנות, ואמן שמגיש לקהל חומר שיש בו שילוב בין חומר שהוא מכיר ויודע לספוג לבין חומר חדש, יתקבל היטב. אמן שיגיש חומר מיושן- לא יעורר עניין ואמן שיחדש יותר מדי, יתקשה להשיג קהל.
ישנה הגישה האומרת שלכל יצירת אמנות יש קהל. רצוי מאוד למצוא את הקהל הזה ולקדם מולו את האמנות שלך, כי כל אמן רוצה שאחרים יכירו ביצירתו. השאלה היא האם קהל זה מספק ומאפשר לעסוק באמנות כמקצוע. כמו תמיד רצוי למצוא את דרך הזהב בין היצירה שלך לבין הקהל שיכול לקבל ולצרוך אותה
רוצים לדעת איך מגיעים לקהל שיאהב את היצירה שלכם?
הנכם מוזמנים לפגישה הראשונה חינם
לפרטים נוספים פנו ליהודה קורן 052-3350928
עוד על שירותינו כאן

 

Advertisements

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s