איך לשבור את תקרת הזכוכית?

קראתי היום על עורכת דין פלילית שרצה לראשות לשכת עורכי הדין. המונח שהשתמשו בו הוא ניפוץ תקרת זכוכית.. אבל לא רק לנשים, לכל אחד/אחת יש את תקרת הזכוכית שלו, אותן ביצה ותרנגולת, שעד שלא עשית אותם. הם סגורים לפנייך, אני למשל רציתי לעשות יחסי ציבור לפסטיבל. זה התחיל כשהוזמנתי לפגישה בנוגע לפסטיבל.. עד אז הקריירה התנהלה בגרף עולה… המלצות רדפו המלצות וכך מצאתי עצמי מול מנהלת אמנותית, שקיבלה המלצות מלקוחות שלי. הפגישה היתה נעימה. כלום לא קרה, וכשנפגשתי במקרה עם המנהלת האדמיניסטרטיבית היא אמרה לי שהיא העדיפה לקחת משרד שכבר עשה פסטיבלים. אופס.. אז מי יהיה הראשון שייקח אותי…. אחרי זה ילדתי, שיניתי כיוון, נכנס כל התחום של קידום מופעי במה… את החלום לא שכחתי.. אבל נכנס גם פחד מסוים. כשהגיעו הצעות הכנסתי שם ספק , בפגישות … בהצעות מחיר…. לאנשים אחרים תקרת הזכוכית הזו  יכולה להיות חוויה של פתיחת קופה למכירת כרטיסים, ניסיון ראשון לא מוצלח שמוביל לויתור… או כל חלום אחר מקצועי או אישי . למעשה הפתרון שלי הגיע ממקום רוחני של להמשיך לרצות, אך לא לרצות מדי. להתמיד בתקשורת מול גורמים רבים… להמשיך לעשות עבודה טובה. וגם לעבוד בצורה רוחנית על היכולת שיהיה לי.  ואז התחילו קסמים… לקוחות לא מתאימים עזבו והשאירו מקום לטובים שיגיעו. פתאום שני פסטיבלים שמאוד ראיתי את עצמי מקדמת אותם פנו אליי ונתנו בי אמון מוחלט, למרות שלא היה לי רקורד של ניהול קמפיין יחסי ציבור לפסטיבל. ומה המסר? לא לוותר על החלום, אך גם לא להכניס הרבה מאמץ, חשוב יותר לעבוד על האמונה. כמובן שצריך לעבוד, להשקיע, לנסות ולהגיע אבל בלי להכניס רגשות שליליים… בשמחה ובאהבה. ואז מה ששלנו, יגיע אלינו .
והכי אנחנו אוהבים לעזור לאחרים להגשים חלומות.
החלום נראה בלתי אפשרי? התקשר/י ליהודה קורן 052-3350928
לעוד מאמרים בנושא קידום 

כתיבת תגובה

