האם השד העדתי התעורר?מה אפשר ללמוד מזה על הקידום שלנו?

שמענו על חצרוני ועל גרבוז וגם קראנו את שלל הכתבות ועמודי הדעה שצצו אחר כך. האם הבחירות הללו הוציאו שד עדתי מהבקבוק? התקשורת בוחרת את מי היא מזמינה לאולפן, היא בחרה להזמין את חצרוני בעל צורת ההתבטאות הקיצונית.. ואז פתאום המגישים נבהלו.. אך תמיד יעדיפו להזמין את הפרובוקטור, נדמה שהוא זה שיעלה את הרייטינג. באופן דומה נעשה באחרונה ראיון עם האנס אפרתי, בעקבותיו צץ דיון ציבורי האם מותר לראיין אנס ומה זה עושה לקורבנות. כמי שקוראת הרבה כתבות, בשנים האחרונות נתקלתי בלא מעט רעיונות של רוצחים ופושעים אחרים. כך שלא ראיתי פה חדש, אלא שמחתי על הביקורת. איפה הביקורת הזאת כשעמודי הרכילות מלאות בתיאורי בר-מצווה, חתונות ושאר שמחות של משפחות הפשע. ולנושא השד העדתי, הוא נמצא כשיש מי שלוחץ על הכפתורים הנכונים, כמו שיוצאת אנטישמיות או כל סוג של שנאה. אותם אנשים שמגיבים בימים אלו בכיוון גזעני/או צועק קיפוח, יכולים מול מסרים רגועים להתגלות כאנשים חביבים וסובלניים. נדמה שאמצעי התקשורת מצאו נושא חדש אחרי הבחירות והם מוצאים גם דמויות שיתאימו לאג'נדה (נושא על סדר היום). כתבות רבות נכתבות כשאג'נדה נבחרת מראש ואז רק מחפשים את המרואיינים שיתלבשו על הקטגוריה. אני רואה זאת בפורומים של יחצ"נים ועיתונאים. "מחפש חרדית שלא מחסנת את הילדים שלה." "מחפשים רופאה שמתנגדת לויטמינים" וכולי…..
ומה זה אומר עלינו. אני אישית ממליצה שלא להיסחף אחרי האג'נדה של התקשורת ולהשיג כתבה כ"שחקנית שחוותה אונס בנעורים", או "האמן השמאלני." מהסיבה הפשוטה שאז מתייגים אותנו דבר ראשון ככאלה ולא מתייחסים לאמנות שלנו. כשמדובר באמן מוכר ומוערך שמחליט לחשוף את דעותיו הפוליטיות , מדובר כבר בעניין אחר. אך כאן יש סכנה שדברים יוקצנו ויוצאו מהקשרם, כפי שקרה לאמנים מאז צוק איתן. והשורה התחתונה – מצאו לכם אג'נדה שהיא באמת האג'נדה שלכם ומצאו דרכים יצירתיות לקדם אותה, כך תהיו מובילים ולא מובלים.
משרד יחסי ציבור וקידום האמנים אוצר תרבות מעניק שירותי ייעוץ אישיים לאמנים בתחומי קידום העסק.
הפגישה הראשונה חינם
לפרטים נוספים פנו ליהודה קורן 052-3350928
עוד על שירותינו כאן
http://www.otzartarbut.com/pr.php

Advertisements

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s